Πολιτική Επιστροφών

Επειδή όλα μας τα προϊόντα κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας δεν δεχόμαστε επιστροφές εκτός κι αν τα προϊόντα που παραλάβατε δεν είναι αυτά που παραγγείλατε. Με αυτό εννοούμε μεγάλες αποκλίσεις, όπως διαφορετικό χρώμα ή μέγεθος από αυτό που ορίσατε στην παραγγελία.

Σε περίπτωση επιστροφής, η Panel Door Solutions (PDS) θα αφαιρέσει από την επιστροφή χρημάτων το κόστος ανάκτησης των προϊόντων από τον πελάτη. Το ακριβές ποσό ορίζεται από τα προϊόντα που χρειάζεται να επιστραφούν και θα σας ανακοινωθεί πριν την αποστολή. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σας συτήνουμε να συνεργάζεστε με μεταφορικές ή εταιρίες ταχυμεταφορών που χρησιμοποιούν σύστημα ανίχνευσης δεμάτων.

Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται σε καλή κατάσταση, τυλιγμένα στην αρχική τους συσκευασία ή σε κάτι αντίστοιχο. Παρακαλούμε να είσαστε προσεκτικοί με τα προϊόντα προς επιστροφή. Δικαιούμαστε να αφαιρέσουμε ένα ποσό από τα χρήματα που θα σας επιστραφούν ως αποζημίωση για την ζημιά που προκλήθηκε στα προϊόντα από δική σας υπαιτιότητα ή αμέλεια. Σε κάθε περίπτωση, οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 14 ημερών από την ημέρα αποστολής των προϊόντων, ολοκληρώνονται με την ίδια μέθοδο που έγινε η πληρωμή και ενημερώνεστε γραπτώς στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που μας έχετε δώσει.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2011/83 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών, καθώς όλα μας τα προϊόντα κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας με βάση τις προδιαγραφές και προσωπικές προτιμήσεις του εκάστοτε πελάτη. Εάν υπάρχουν αποκλίσεις στα προϊόντα, θα πρέπει να αναφερθούν το συντομότερο δυνατό, ιδανικά εντός 24 ωρών, αλλά σε καμία περίπτωση πέραν των 48 ωρών από την παραλαβή. Κατά την άφιξη της παραγγελίας, εάν η συσκευασία είναι χτυπημένη, παρακαλούμε να το σημειώσετε στο αποδεικτικό παράδοσης πριν υπογράψετε. Εάν διαπιστώσετε ότι κάποιο από τα προϊόντα είναι χτυπημένο ή ελαττωματικό, παρακαλούμε να αρνηθείτε την παραλαβή και να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το αντικαταστήσουμε. Εάν παρατηρήσατε ότι τα προϊόντα φέρουν μικρές αισθητικές ατέλειες και δεχτείτε την παραλαβή τους, παρακαλούμε όπως το αναφέρετε στο αποδεικτικό παραλαβής. Εάν ανακαλύψετε μετά την παραλαβή ότι κάποιο από τα προϊόντα είναι χτυπημένο ή ελαττωματικό, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σχετικώς το συντομότερο δυνατό εντός 14 ημερών. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να βρούμε μια λύση, όπως αντικατάσταση ή αποζημίωση, ανάλογα με την περίπτωση. Εάν επιλέξετε ως λύση την αποζημίωση, θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων και τυχών εξόδων μεταφοράς που έχετε επιβαρυνθεί. Παρακαλούμε να μην χρησιμοποιήσετε τα χτυπημένα ή ελαττωματικά προϊόντα και να τα ξανα-συσκευάσετε για αποστολή το συντομότερο δυνατό.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ.

Η Πολιτική Επιστροφών της εταιρίας μας δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Δικαίωμα Ακύρωσης ή Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με την Οδηγία 2011/83 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών, καθώς όλα μας τα προϊόντα κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας με βάση τις προδιαγραφές και προσωπικές προτιμήσεις του εκάστοτε πελάτη.

Ωστόσο, η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει δεκτή εάν μας ενημερώσετε άμεσα και γραπτώς, στέλνοντάς μας ένα e-mail στο info@paneldoorsolutions.gr, και με την προϋπόθεση ότι δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την κατασκευή των προϊόντων σας. Στην περίπτωση αυτή, θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας στο ακέραιο με την ίδια μέθοδο που πραγματοποιήσατε την πληρωμή σε διάστημα 14 ημερών. Τα αιτήματα ακύρωσης αξιολογούνται το συντομότερο δυνατό και λαμβάνετε γραπτή ενημέρωση για την απόφασή μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δώσει.